معرفی ریمل حجم دهنده
نوشته شده توسط : خوابالو

برای دستیابی به ظاهری متفاوت ، زیبا و چشمگیر ، نیازی به مهارت خاص و یا دانستن مهارت آرایشگری نیست. خرید ریمل حجم دهنده مناسب درست همین کار را انجام می دهد – هیچ چیز دیگری لازم نیست. این اطمینان را داشته باشید که این ریمل ها بهترین نگاه و جذب کننده ترین چشم ها را خواهید داشت.

ریمل از پرکاربردترین لوازم آرایش بانوان است که به منظور بلندتر کردن و حجیم تر کردن مژه ها در آرایش چشم مورد استفاده قرار می گیرد و در دسته ی حجم دهنده های مژه قرار دارد. این روزها ریمل های غیر اصل در بازار به وفور پیدا می‌شود که موجب ریزش مژه ها و این مسئله سبب نگرانی برخی از خانم ها گشته است. تا به حال دقت کرده اید چشم های بدون مژه هیچ جذابیتی ندارند.

امروزه با توجه به زیاد شدن کاشت مژه حتی به صورت طبیعی، خانم های زیادی علاقه دارند تا هزینه کاشت و دردسرهای آن را ندهند و از خرید ریمل حجم دهنده فوق العاده برای چشم هایشان استفاده کنند.

 

ریمل حجم دهنده چیست؟

آنهایی که مژه‌های بلندی دارند نیازی به استفاده و خرید ریمل های بلند کننده ندارند برعکس باید ریملی انتخاب کنند که حجم دهنده باشد. این دسته از خانم‌ها هم باید صبر کنند لایه اولی ریمل خشک شده و سپس مژه‌ها را از ریشه ریمل بزنند تا پرتر به نظر برسد. خرید ریمل حجم دهنده به شما کمک می‌کند تا مژه های کم پشت خود را با کمی استفاده از این وسیله به بهترین شکل و جذاب ترین شکل در صورت خود نشان دهید. این ریمل ها مژه های شما را پر می‌کنند و چشمان شما را درشت تر نشان می‌دهند.

 

بهترین ریمل حجم دهنده

 

شما بايد ريملي انتخاب کنيد که مژه ها را پر پشت و ضخيم از آنچه که در حال حاضر دارید نشان دهد. در ضمن ريمل شما بايد به رشد مژه کمک کند و جلوي ريزش آن را بگيرد. بهترين نوع ريمل حجم دهنده باید طوری باشد که برس ريمل سايز و حالت معمولي داشته باشد. براي زيباتر شدن مژه ها بهتر است قبل از ريمل حجم دهنده کمي به مژه ها پودر بزنيد. بعد يک بار از وسط مژه ها به قسمت بالا و يک بار از ريشه به سمت بالا به حالت زيگزاگ برس ريمل را به مژه بکشيد. در نهايت يک مرتبه به صورت صاف از ريشه به سمت خارج، مژه را برس بزنيد. ريملي را انتخاب کنيد که پر کننده باشد. با توجه به قطر مژه ها انواع مايع يا کرمي را انتخاب کنيد.





:: برچسب‌ها: ریمل , قیمت ریمل , قیمت ریمل اسنس , ریمل مای , قیمت ریمل بورژوا , قیمت ریمل مای , خرید ریمل مای , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: